
Klachtenregeling
Voor als er iets mis is gegaan
Inleiding
Feedback Trainer verzorgt honderden trainingen per jaar. We streven daarbij altijd naar de allerbeste resultaten, en dus 100% tevredenheid van onze klanten. Dit lukt tot dusver gelukkig altijd. Toch bestaat er de kans dat je ontevreden bent over onze training, de communicatie, het proces of iets anders. In dat geval hebben we een klachtenprocedure die je kan volgen.
Klachtenprocedure
Heb je een klacht? Dan kan je deze op verschillende manieren kenbaar maken.
- Per telefoon: Als je je klacht telefonisch kenbaar wilt maken kan dat via 030 – 2270626.
- Per e-mail: Als je je klacht per e-mail kenbaar wilt maken kan dat op welkom@feedbacktrainer.nl.
Vermeld altijd:
- Je naam, telefoonnummer en e-mailadres.
- Een beschrijving van de klacht. Doe dit zo gedetailleerd mogelijk, zodat we precies weten hoe we je het beste kunnen helpen.
Afhandeling
We komen altijd binnen een week na de ontvangst van je klacht bij je terug. Daarbij laten we je weten wie de klacht op zal pakken, en wat de vervolgstappen vanuit ons zijn. We trachten klachten binnen vier weken volledig afgehandeld te hebben.
Vertrouwelijkheid
Je klacht en de afhandeling daarvan wordt 100% vertrouwelijk behandelt.
Tevredenheid
We doen er alles aan om je klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid af te handelen. Blijkt dit om welke reden dan ook niet mogelijk? Dan zoeken we samen naar een onafhankelijke juridische partner aan wie de klacht wordt voorgelegd. De uitkomst daarvan is bindend.